Величезна кількість досліджень і розробок, які дозволили створити черевик, який багато хто вважав ідеальним, і вдосконаленим в усіх можливих аспектах.
Після більш ніж десятиліття перебування на найвищих сходинках аматорських і професійних подіумах по всьому світу в різних дисциплінах позашляхових мотоциклетних змагань, SG-12 найвищого класу від Gaerne було переосмислено, удосконалено та перезапущено як остання ітерація лінійки Gaerne: високоякісна модель - очікувана SG-22. Окрім гострих ліній і оновленого стилю лежить величезна кількість досліджень і розробок, які дозволили створити черевик, який багато хто вважав ідеальним, і вдосконаленим в усіх можливих аспектах. Цей елітний мотобот використовує італійську майстерність і поєднує його з передовими матеріалами та технічними рішеннями, щоб створити найсучасніші черевики.
Починаючи з основної коробки для ніг 3D, Gaerne зміг зменшити загальну висоту коробки для ніг і збільшити гнучкість, що означає швидше та легше перемикання передач. Алюмінієві суперлегкі пряжки мають нову обробку, а верхня пряжка регулюється в трьох окремих положеннях, окрім стандартного регулювання ремінця, разом із двома різними положеннями для передньої пластини гомілки, що забезпечує ще ширший діапазон регулювання для індивідуальних розмірів гомілки та для більш зручне кріплення колінного бандажа. Вентиляція — ще одна сфера, де SG22 на висоті, завдяки використанню двох великих вентиляційних отворів на передній пластині гомілки в поєднанні з 3D-каналами, розробленими для циркуляції повітря через черевик і видалення вологи та розсіювання тепла.
Ще одне ключове вдосконалення SG-22 стосується ергономіки. Gaerne переробив геометрію щиколотки, щоб точніше імітувати природний рух щиколотки, не жертвуючи безпекою. Нова задня панель Razorback зменшує вагу, а в поєднанні з двоступінчастою поворотною системою Gaerne захищає щиколотку за допомогою двох кінцевих вимикачів, які забороняють гіперрозгинання, гіперфлексію та бічні рухи, які спричиняють травми.
Особливості:
- Низькопрофільний носок зі змінним сталевим наконечником
- Легкі алюмінієві пряжки з пофарбованим покриттям
- Регульоване положення верхньої пряжки для комфорту та сумісності з наколінниками
- Двопозиційний передній щиток гомілки також допомагає створити простір у отворі багажника
- Двоступенева поворотна система відображає природний рух щиколотки, забезпечуючи підтримку та захист
- 3D вентиляційні отвори та канали для відведення вологи та тепла
- Внутрішня частина ніжок з гумовим коефіцієнтом тертя для захоплення вашого мотоцикла
- Внутрішня частина з піни пам’яті для індивідуального підгонки
- Конструкція п'ятки, що поглинає удари
- Змінна підошва
- Зроблено в Італії